Wees niet bang een stukje van jezelf te geven, het groeit vanzelf weer aan.
Contact
Adres en Route
Eemklooster
Daam Fockemalaan 22
3818KG Amersfoort
KURRIScoaching is gevestigd aan de achterzijde van het Klooster.
Met openbaar vervoer:
Mijn praktijk is gevestigd in het Eemklooster op fietsafstand van station Amersfoort. De fietsroute is 1,8 kilometer en gaat als volgt:
Verlaat het station aan de voorzijde, en ga recht tegenover het station de Koningin Wilhelminalaan in. Rijd de berg op tot aan de rotonde. Daar neem je de tweede afslag rechtsaf, de Prins Frederiklaan in. Deze rij je door tot het einde. Bij de verkeerslichten steek je de weg over en ga je gelijk links het kloosterterrein op.
De ingang van mijn kantoor bevindt zich aan de achterkant van het klooster. Rijd de oprijlaan op en volg de bordjes P5/P6. Ga gelijk bij de eerste bordjes naar rechts. Rijd rechts om het klooster heen naar de achterkant van het klooster tot je niet meer verder door kunt rijden. Daar vind je aan de linkerkant een grote parkeerplaats. De witte glazendeur (Bosman psychologie van nu) is de ingang.
Met bus 52 kun je vanaf station Amersfoort naar bushalte Treubelaan en vanaf daar nog 5 minuten lopen naar het Eemklooster. Klik hier voor de busroute.
Per auto:
Mijn praktijk is gevestigd in het Eemklooster. Je kunt daar gratis parkeren. De ingang van het terrein is op de Daam Fockemalaan 22.
De ingang van mijn kantoor bevindt zich aan de achterkant van het klooster. Rijd de oprijlaan op en volg de bordjes P5/P6. Ga gelijk bij de eerste bordjes naar rechts. Rijd rechts om het klooster heen naar de achterkant van het klooster tot je niet meer verder door kunt rijden. Daar vind je aan de linkerkant een grote parkeerplaats. De witte glazendeur (Bosman psychologie van nu) is de ingang.
Telefoon en e-mail
Drs. Maryvonne Y.J.H. Kurris
Telefoon: 06 - 31 76 63 43
E-mail: maryvonne@kurriscoaching.nl
Overige informatie
BTW nummer: NL001840558B32
KvK nummer: 51 54 68 92
Triodos Bank N.V. rekeningnummer: 19.84.12.673
Contactformulier
Klachtenprocedure
KURRIScoaching vindt het belangrijk om professioneel te werken. Mocht het zo zijn dat u een klacht heeft over de benadering, het coachtraject of over iets anders waar u tegen aanloopt, laat u ons dat dan zo snel mogelijk weten.
Een klacht zal altijd vertrouwelijk behandeld worden.
U kunt uw klacht binnen drie maanden na afronding van het traject, mondeling, per e-mail of schriftelijk kenbaar maken aan KURRIScoaching. U krijgt binnen twee werkdagen een bevestiging van ontvangst. De klacht zal inhoudelijk binnen 4 weken behandeld worden.
U kunt een klacht ook rechtstreeks bij Stir deponeren. Een klacht kan per e-mail worden ingediend bij het secretariaat, via info@stir.nu.
Meer informatie over het proces vindt u hier: http://www.stir.nu/over/gedragscode-en-klachtreglement.